En aquest article us volem donar els 7 trucs o consells fonamentals perquè la vostra botiga online arribi a tots els seus clients potencials de forma orgànica.

       1# Ha de tenir un Blog: La teva botiga online ha de tenir un blog integrat perquè ajudi al SEO i, també, per començar a construir una estratègia de continguts per diferenciar-te dels teus competidors. És necessari començar a guanyar una audiència de qualitat interessada realment en els productes que ofereixes ja que, d’aquesta manera, aconseguiràs crear una comunitat. El secret d’això rau en crear un contingut original del teu producte o servei que et permeti, en definitiva, vendre més.

       2# Google My business: És importantíssim crear una fitxa de manera gratuïta a Google My Business. D’aquesta manera els clients ens poden trobar també a partir d’aquesta eina de Google. A més, deixem clar a Google quin tipus de servei oferim com a botiga i la seva localització, en el cas que també tinguem una botiga física. Si només tenim botiga online podem senyalar en un mapa l’àrea en la qual treballem o també definir un punt on podem localitzar la nostra oficina.

que es google my business

 3# Anomena correctament les imatges i omple l’etiqueta “alt”: El nom de les imatges serveix d’indicador pels buscadors del contingut d’aquestes i és un punt imprescindible pel SEO en botigues online. El nom d’una imatge ha d’intentar ser curt i descriptiu. En definitiva, ha de representar el contingut del que s’hi observa. A més, ha d’incloure la paraula clau que es vol posicionar amb la imatge.

                      (Per separar les paraules entre elles s’utilitzen els guions)

L’etiqueta “alt” o el text alternatiu és un element molt important ja que és la informació que utilitzen els buscadors per saber què és el que mostra una imatge. Les etiquetes “alt” han d’intentar descriure de manera concisa i fidel el contingut d’una imatge i, també, han d’incloure la paraula clau.

       4# Descripció detallada dels serveis o dels productes: Una òptima descripció dels productes de la teva botiga online farà que s’increment-hi el posicionament del lloc web però, a la vegada, també et permetrà diferenciar-te de la teva competència directe ja que aportaràs informació extra a un possible client interessat en el teu producte o servei.

       5# Relaciona els teus continguts entre ells: Crear enllaços interns de manera coherent i en la seva justa mesura ajuda al SEO de la nostra botiga online ja que és una manera de generar rellevància de cara als motors de cerca. A part, permeten redirigir un usuari que, possiblement,–en el cas de no haver-hi cap enllaç intern- podria haver abandonat la botiga online per, en molts dels casos, dirigir-se a una altra de similar.

    6# Genera backlinks de forma natural: Aconseguir enllaços entrants a la nostra botiga online de forma orgànica no és gens fàcil. Una de les tècniques és fer promocions o aplicar descomptes als productes per tal d’incrementar la quantitat de vegades que ens citen, i, per tant ens enllacen, ja que aquest punt del seo offpage és el que té més pes en el SEO.

       7# Comparteix contingut a les xarxes socials: Les xarxes socials són un destacat canal d’atenció al client per a les botigues online i cada cop estan agafant més pes de cara a Google pel que fa al SEO. Ben administrades són un gran aparador dels nostres productes i serveis.