A continuació exposarem les 3 tàctiques més efectives que cap expert en màrqueting online pot obviar si es vol fer un lloc en el competit entorn digital.
1# El màrqueting de continguts: Consisteix en crear contingut original i de valor amb la intenció de captar el major nombre de clients potencials possibles. La fidelització de la teva audiència objectiva ha de basar-se en el contingut gratuït, útil I que no sigui invasiu. Els beneficis que comporta el màrqueting de continguts són molt grans ja que no només ajuden a posicionar la teva marca sinó que també et creen una sòlida reputació online.
2# Posicionament online: El SEO permetrà dotar de més visibilitat I tràfic els teus productes I serveis. L’objectiu del SEO és aconseguir un posicionament del teu web de manera natural I, per tant, totalment gratuïta en els resultats de cerca de Google i, també, en el dels altres cercadors.
3# Social Media: Consisteix en establir un feedback amb els usuaris. La seva importància consisteix en utilitzar les diferents xarxes socials de la manera més efectiva i dinàmica possible. Les estratègies en SMO i SMM permeten que els teus clients potencials coneguin les teves promocions, el nou contingut i qualsevol novetat que hi hagi.
Recent Comments